Üzemeltető: Blogger.

Essence 24/7 Nail Base alaplakk teszt

Sziasztok!

DSC00008

El is felejtettem szinte, hogy anno megígértem Nektek, hogy írok egy bejegyzést erről az alaplakkról - viszont ma az egyik kedves olvasóm felhívta rá a figyelmemet, hogy szeretne róla tesztet látni. Mivel a lakk háromnegyedét elfogyasztottam már, így bőven megvannak a tapasztalataim vele/róla. Akkor lássuk!

Az üveg 8 ml alaplakkot tartalmaz, ez bőségesen elég rendszeres használat mellett is jó pár hónapra. Pozitívum, hogy az üveg átlátszó, így mindig látjuk, mennyi van még a lakkból. Viszont van egy hibája, amit meglepődve tapasztaltam - az ecset és a kupak hajlamos megválni egymástól bizonyos időközönként. Ezt lehet orvosolni azzal, ha beleragasztjuk, vagy erősebben rácsavarjuk, és újra le, igazából nem bosszantó annyira nagyon, lehet csak én kaptam ki hibás darabot.

DSC00015
A lakk egyik hatalmas pozitívuma,hogy  mattra szárad, kb fél perc kell neki, hogy megszáradjon rendesen, és már mehet is a színes réteg fölé. A felvitelnél szépen terül, az ecsete valami hihetetlen jó, nekem elég egy húzás, hogy befedje a körmömet. Azonban ennyiben ki is merülnek az alaplakk pozitív tulajdonságai. Az ígérete szerint véd az elszíneződéstől, és tartósabbá teszi a lakkozást - na ez a kettő az, amit én egyáltalán nem vettem észre az alatt a 3-4 hónap alatt, amíg használtam.

Hiába használtam rendszeresen az alaplakkot, egy ideje azt vettem észre, hogy elsárgultak, beszíneződtek a körmeim. Jelenleg is keresem a megoldást, amivel ezt eltüntethetném, de még nem találtam. A lakkok tartósságáva kapcsolatosan pedig azt vettem észre, hogy az alaplakk konkrétan nem csinál velük semmit. De szó szerint semmit. Mindegyik lakk máshogy viselkedett a körmömön (márka szerint ismerem már a tartósságukat kb 90%-ban, így ezt teljesen őszintén ki merem jelenteni), amelyik alapból 2 nap után pattogzik, az 2 nap után lepattogzott, amelyik majd egy hétig bírta, az is magától volt. Mindegyik lakk máshogy viselkedett - a saját tulajdonságainak megfelelően, nem volt egységes 2-3, vagy 4-5 nap, nem növekedett a tartósságuk. Először azt hittem, én vagyok a ludas, de direkt megvizsgáltam, és tényleg így történt. Sőt, az Essie lakkom alaplakkal volt hogy 2-3 nap után pattogzott le, mikor alaplakk nélkül egy hetet is kibír csak kopásokkal...

Összességében véve, ez az alaplakk vegyes érzéseket keltett bennem. Nagyon tetszik, hogy iszonyatosan gyorsan szárad, imádom az ecsetét, de amiben nagyon erősnek kellene lennie, azt sajnos nem teljesíti. Pozitívum még mindenképp, hogy viszonylag olcsó (kb 600 Ft körül mozog, ha jól emlékszem), és a végefelé sem sűrősödik be nagyon durván, el lehet használni. Azonban úgy érzem, hogyha kifogy, végleg búcsút intünk egymásnak, és nem fogom újravenni, hanem megpróbálom megkeresni a számomra tökéletes alaplakkot.


Természetesen az, hogy nekem nem vált be, még nem jelenti azt, hogy senkinek nem fog. Sőt, én szívesen várom a véleményeket róla, aki próbálta!